Oczekuje się, że wydatki na sprzęt OLED wzrośnie co roku w latach 2023–2027. Wzrost ten jest napędzany rozszerzeniem linii produkcyjnych OLED G8.7, przejście na elastyczne technologie i LTPO oraz rosnące zapotrzebowanie na telewizory OLED większe niż 85 cali.Ponadto rosnąca penetracja OLED w smartfonach, tabletach i laptopach - obowiązywanie rozmiarów panel - zwiększa ogólny popyt na rynku.
Ze względu na słabszy niż oczekiwany popyt na OLED, linie OLED G8.7 mogą początkowo koncentrować się na produkcji panelu smartfonów.Pomimo wyższej intensywności kapitału OLED w porównaniu z LCD, OLED ma stanowić 58% całkowitych wydatków na wyposażenie wyświetlania w latach 2020–2027, podczas gdy LCD będzie nadal reprezentować 40%, z dużymi konwersjami linii telewizji LCD (85 cali i powyżej) zaplanowanych na 2024–2027.
Counterpent zauważa, że Chiny mają stanowić 83% globalnych wydatków na wyposażenie wyświetlacza w latach 2020–2027 - lekko w porównaniu z 84% z dnia 4024 r. Skumulowane wydatki Chin osiągnęły już 64 miliardy dolarów do końca 2024 r., Utrzymując je przed globalną inwestycją.Prognozuje się, że Korea Południowa utrzyma 13% udziału, z 10 miliardami dolarów skumulowanych wydatków.Szacuje się, że Indie i Tajwan stanowią odpowiednio 2% i 1%.