Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Sony buduje samochody, ale ich nie sprzedaje, co wskazuje na rynek czujników samochodowych

Sony buduje samochody, ale ich nie sprzedaje, co wskazuje na rynek czujników samochodowych


Nikkei Asian Review poinformował, że Sony po raz pierwszy zademonstrował swój autonomiczny elektryczny samochód koncepcyjny w Japonii w poniedziałek i planuje rozpocząć testy na drogach publicznych w Japonii, Stanach Zjednoczonych i Europie przed końcem bieżącego roku podatkowego.

W styczniu tego roku na targach CES zaprezentowano czterodrzwiowy, całkowicie elektryczny samochód Vision-S. Samochód jest wyposażony w wiele wyświetlaczy panoramicznych, a tylne siedzenie jest wyposażone w niezależny system wyświetlania rozrywki dla pasażerów oraz własny panoramiczny dźwięk przestrzenny 360 ° firmy Sony. Kiedy samochód został po raz pierwszy ogłoszony, okazało się, że był wyposażony w 33 różne czujniki do monitorowania wnętrza i na zewnątrz samochodu, w tym czujniki CMOS o wysokiej rozdzielczości i kompatybilne z HDR do wykrywania drogi, wykrywania obiektów i rozpoznawania kolorów oraz lasery. do widzenia w dzień iw nocy. Radar i radar radiowy do wykrywania prędkości względnej i wykrywania odległości.


Sony to największy na świecie producent matryc CMOS, stosowanych głównie w aparatach smartfonów, zajmujący połowę globalnego rynku. Ale w popularnej dziedzinie czujników samochodowych pozostaje daleko w tyle za swoimi konkurentami. Według danych Techno Systems Research, pod względem wielkości sprzedaży, udział Sony w rynku 8,6% blednie w porównaniu z 45% udziałem w rynku amerykańskich producentów półprzewodników.

Firma Sony stworzyła ten samochód, aby przetestować i zebrać dane w celu udoskonalenia technologii czujników samochodowych. Austriacka firma Magna Steyr założyła Vision-S na platformie elektrycznej, która według Sony będzie współpracować z różnymi kategoriami pojazdów, w tym pojazdami sportowo-użytkowymi.

Izumi Kawanishi, starszy wiceprezes Sony odpowiedzialny za projekt Vision-S, powiedział, że rozmawia o partnerstwie z dostawcami, a niektórzy potencjalni partnerzy są w kontakcie.

Vision-S nie jest na sprzedaż, przynajmniej w obecnym planie Sony. Firma nie chce, aby producenci samochodów stali się jej konkurentami, ponieważ są potencjalnymi klientami czujników obrazu. Drugi opracowywany samochód będzie wyposażony w więcej czujników. Kawanishi powiedział: „Wiele się nauczymy z testu drogowego”.

Sony tworzy najwyższej klasy przestrzeń rozrywki w samochodzie, a prototyp Vision-S charakteryzuje się 360-stopniowym systemem audio.

Mówi się, że przemysł samochodowy przechodzi rewolucję, która miała miejsce w ciągu stu lat. Kawanishi powiedział, że samochody są przekształcane w produkty technologiczne. W przeciwieństwie do producentów części samochodowych, producent produktów elektronicznych Sony nie podlega ograniczeniom branżowym i może zapewnić najlepsze rozwiązania w zakresie autonomicznej jazdy.