Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Tesla zamierza zaprosić tajwański łańcuch dostaw motoryzacyjnych do założenia fabryk w Stanach Zjednoczonych

Tesla zamierza zaprosić tajwański łańcuch dostaw motoryzacyjnych do założenia fabryk w Stanach Zjednoczonych

Według tajwańskich mediów Business Times Tesla zamierza zaprosić chiński łańcuch dostaw samochodów z Tajwanu do inwestycji i założenia fabryk w Stanach Zjednoczonych.

Rozumie się, że Tesla stopniowo rozbudowuje swoją fabrykę i oczekuje się, że w przyszłości zbuduje nową fabrykę w Teksasie. Potwierdzono, że firma ma nadzieję, że zaprosi tajwański łańcuch dostaw do założenia fabryk w Stanach Zjednoczonych. Uważa się, że Pegatron, AUO, Quanta i Chenhong prawdopodobnie zainwestują w Stanach Zjednoczonych, wśród których Pegatron jest bardziej aktywny.


Osoby zaznajomione ze sprawą powiedziały, że kierownictwo Tesli udało się na Tajwan w Chinach, aby nawiązać bliskie relacje z lokalnym łańcuchem dostaw motoryzacyjnych, mając nadzieję, że tajwańskie fabryki zainwestują w Stanach Zjednoczonych.

Urzędnicy z Departamentu Inwestycji Tajwanu powiedzieli, że łańcuch dostaw samochodów do Stanów Zjednoczonych ma wiele wspólnego z lokalnym popytem. Tajwańskie fabryki mogą produkować w Stanach Zjednoczonych i zaopatrywać pobliskich klientów, aw Stanach Zjednoczonych jest wiele lokalnych talentów, które mogą lepiej zaspokoić potrzeby klientów za pierwszym razem. Ten duży ruch spowodował, że łańcuch dostaw z tajwańskich fabryk udał się do Stanów Zjednoczonych.

Według raportu, ponieważ firmy zajmujące się łańcuchem dostaw samochodów będą nie tylko robić interesy z Teslą, ale także zamawiać od innych producentów samochodów, dostawcy ci są pewni perspektyw. Według statystyk Ministerstwa Gospodarki Tajwanu, na zlecenie Tesli i innych producentów samochodów, firmy z branży motoryzacyjnej zainwestowały na Tajwanie ponad 100 miliardów dolarów tajwańskich, z czego Pegatron zainwestował ponad 14,9 miliarda dolarów tajskich w główny komputer sterujący, oraz pojawią się również grupy z panelami dotykowymi później Venture capital wyniósł 70,2 mld dolarów tajwańskich. Ponadto firmy zajmujące się pakowaniem czujników obrazu, takie jak Xindian i Weixi, zainwestowały łącznie ponad 10 miliardów NT dolarów.

Warto wspomnieć, że TSMC ogłosiło w zeszłym roku, że zainwestuje 12 miliardów dolarów w budowę 5-nanometrowej fabryki chipów w Arizonie, rynek nadal informuje, że oczekuje się, że łańcuch dostaw pójdzie w jego ślady, inwestując w Stanach Zjednoczonych. . Dziś Tesla chce zbudować kompletny łańcuch dostaw pojazdów w Stanach Zjednoczonych, a przewaga produkcyjna w USA może ulec dalszemu wzmocnieniu.