Według zagranicznych mediów Neowin, Samsung podjął niezbędne kroki w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się nowego koronawirusa (COVID-19). Gigant technologiczny ogłosił, że od 17 marca tymczasowo zamknął wszystkie swoje sklepy fizyczne w Stanach Zjednoczonych. YHEom, prezes i dyrektor generalny Samsung Electronics America, potwierdził zamknięcie całego kraju w wiadomości dla klientów. Nie podał jednak informacji o tym, kiedy sklep zostanie ponownie otwarty.
Eom napisał: „Kontynuując te niepewne czasy, naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie i dobre samopoczucie naszych pracowników i klientów”. Wiemy, że polegasz na produktach Samsung, aby pozostać w kontakcie, otrzymywać wiadomości i rozrywkę oraz pozostać w domu. Dlatego podejmujemy kroki w celu zapewnienia ochrony i usług w niespotykanym czasie. „
Ale amerykańscy klienci mogą nadal robić zakupy w sklepie internetowym Samsunga. Ponadto Facebook i Twitter nadal zapewniają obsługę klienta dla wszystkich kanałów pomocy Samsung dostarczanych przez zespół wirtualny. Samsung obiecał również jak najszybciej dostarczyć wszystkie zamówienia na swoim rynku online.