Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Aby zapewnić wzrost, Apple poprosił Stany Zjednoczone o anulowanie taryfy na produkty takie jak Apple Watch.

Aby zapewnić wzrost, Apple poprosił Stany Zjednoczone o anulowanie taryfy na produkty takie jak Apple Watch.

Według Reuters, dokumenty z Przedstawicielstwa Handlowego USA pokazują, że Apple złożyło wniosek do administracji Trumpa o zwolnienie taryf na chińskie zegarki Apple, komponenty iPhone'a i inne produkty elektroniki użytkowej.

Rozumie się, że plik przesłany przez Apple zawiera łącznie 11 produktów, w tym głośniki HomePod, iMac, części do naprawy iPhone'a, AirPods i tak dalej.

Apple wskazało w dokumencie, że wszystkie te produkty należą do produktów elektroniki użytkowej i nie mają związku z China Manufacturing 2025 ani innymi projektami przemysłowymi. Dlatego należy obniżyć 15% taryfę nałożoną na wniosek od 1 września.

To nie jest pierwsza firma, która złożyła takie oświadczenie. Wcześniej producent urządzeń inteligentnych FitBit powiedział, że zdecydowana większość urządzeń do noszenia na całym świecie została wyprodukowana w Chinach. „Chociaż Korea Południowa i Tajwan są w stanie wytwarzać te produkty, są one zasadniczo wykorzystywane do produkcji lub kojarzenia z konkurentami FitBit i nie możemy ich używać”.

Znaczenie branży urządzeń i akcesoriów do noszenia dla Apple jest oczywiste. Najnowszy raport finansowy pokazuje, że produkty, w tym Apple Watch, AirPods i HomePod, stanowiły 9,4% przychodów Apple'a, co stanowi wzrost o 41% w porównaniu do ubiegłego roku, i stały się głównym motorem wzrostu Apple w przyszłości.