Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Walmart nabywa producent telewizyjny Vizio za 2,3 miliarda dolarów

Walmart nabywa producent telewizyjny Vizio za 2,3 miliarda dolarów

W ubiegłym tygodniu lider detaliczny USA Walmart potwierdził swoje plany przejęcia producenta telewizyjnego Vizio, co pomoże zwiększyć działalność reklamową Walmart.
Kiedy Wal-Mart ogłosił imponujące wyniki finansowe, ogłosił również, że nabył Vizio za 11,50 USD na akcję w gotówce, przy łącznej wartości transakcji około 2,3 mld USD.Walmart był głównym sprzedawcą Vizio TVS, a przejęcie będzie przedmiotem kontroli regulacyjnej.Po upublicznieniu wiadomości cena akcji Vizio została zamknięta na 11,08 USD tego samego dnia, co stanowi ponad 16%.
Vizio został założony w Stanach Zjednoczonych w 2002 roku przez Wang Wei, Laynie Newsome i Ken Lowe.Zastosował agresywne strategie cenowe do promowania telewizorów o wysokiej rozdzielczości i stał się najważniejszą marką na rynku telewizyjnym USA pięć lat później.W 2005 r. Technologia Ruixuan przeszła na inwestowanie w Vizion.W 2017 r. Letv, który pierwotnie planował przejąć Vizio, ostatecznie zrezygnowała z umowy z powodu problemów finansowych.W 2018 r. Vizio otrzymał akcje od Hon Hai i Innolux, z kwotą inwestycyjną ponad 2 miliardów dolarów NT.Zostanie notowany na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych w 2021 r.

Za pośrednictwem firmy Vizio Plus Business, Vizio ma ponad 500 partnerów reklamodawców, a ten biznes tworzy wysokie zyski brutto dla firmy.Ponadto system Smartcast Smart COM w Vizio pozwala użytkownikom subskrybować platformy strumieniowe, takie jak Netflix, Amazon Prime Video, Disney+, Apple TV+i pomaga reklamodawcom dotrzeć do klientów.Ponad 18 milionów aktywnych kont jest używanych, rosnące od 2018 r. Około 4 razy.
Chociaż Walmart jest właścicielem własnej marki telewizyjnej Onn., Przejęcie Vizio pomoże mu konkurować z niedrogie telewizory Smart od Amazon, Roku i innych.Walmart nawiązał współpracę z platformą reklam wideo Innovid w zeszłym roku, aby umieścić spersonalizowane reklamy w telewizorach, a wcześniej współpracował z Roku w celu uruchomienia reklam sklepowych, aby umożliwić klientom zakup produktów Walmart bezpośrednio z telewizji.